VG A
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad går I alle sammen og laver

+5
Kate
Mikkel
Randi
Kristian
Janken
9 deltagere

Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Janken Man Sep 17, 2007 11:36 pm

Folk begyndte på den gamle hjemmeside og skrive lidt om hvad de fik tiden til at gå med, og det synes jeg da godt kan fortsætte på den nye side her...
Personligt hjælper jeg p.t. min far med at starte han's nyopkøbte firma, men søger arbejde, så jeg har noget at lave indtil jeg efter jul skal på handelsskole..
Hilsen Janken Surprised
Janken
Janken

Antal indlæg : 2
Age : 35
Location : Holsted
Registration date : 04/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Kristian Tirs Sep 18, 2007 2:59 pm

Janken skrev:...indtil jeg efter jul skal på handelsskole..

Hvad skal du dog der? Razz


Anyway, arbejder lige nu på deltid nede i Brørup Hallerne, som en form for rengøringsmand/alt-mulig-mand. Jeg gør altså primært rent, men laver også alt muligt andet som ikke rigtig kan kategoriseres - er der noget der skal laves eller stilles op er det som regel mig der tager mig af det. Det er ganske fint, men har ikke fast arbejdstider, og har alt imellem 15-37 timer om ugen så det varierer temmelig meget. Men, det er ret gode penge, og dem skal der jo tjenes en del af til når mig og Mette efter planen skal ud at rejse i 6 måneder til september næste år Smile
Kristian
Kristian
Admin

Antal indlæg : 3
Age : 35
Location : Brørup
Registration date : 31/08/07

https://vejengyma.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Randi Ons Sep 19, 2007 7:15 pm

Hej alle sammen...
- Jeg ville ligesom Janken synes det var rigtig dejligt at høre hvad I render rundt og laver - og hvilke planer og tanker I gør jer for fremtiden hihi... Wink
- Som tidligere sagt arbejder jeg på plejecenteret i Askov hvor jeg har imellem 30-40 timer om ugen... - hvilket også er nødvendig for at få samlet nok penge sammen til at rejse...
Til Marts rejser jeg nemlig til Peru, jeg er lige nu igang med at forberede og sende ansøgninger og pas og papirer ind og ud og frem og tilbage...
- Jeg glæder mig meget til at komme ud at opleve noget andet end Vejen og omegn...
- derudover er jeg dødmisundelig på alle dem der er startet i skole igen - jeg savner det helt vildt... derfor håber jeg også på at kunne starte engang til næste år... september nok (da det er der, der er opstart til uni Razz )

Men udover at arbejde så laver jeg ikke det helt store - og jeg prøver engang imellem at holde kontakten med bare nogen af alle jer - men jeg synes skisme at det er svært... - lige pludseligt ses man bare ikke hver morgen i et koldt koldt klasselokale, uoplagte og trætte... ihh hvor jeg savner det...
- så hvis I sidder og keder jer en dag så skriv for dælen.. eller kig forbi på 3. og sig hej... Smile

Randi...
Randi
Randi

Antal indlæg : 4
Age : 36
Location : Vejen
Registration date : 07/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Mikkel Ons Sep 19, 2007 8:56 pm

Hey. Jeg bor I Århus på De Mezas Vej 8, 2. tv 8000 Århus C. Så ved I det. Jeg spiller jazz på MGK i Århus på Jazzlinien og nyder det selvom det er hårdt og svært i især fordi jeg lige pludselig skal til at arbejde en masse for at kunne bo så lækkert. Om morgenen arbejder jeg på et handicap-bofællesskab, et par gange om ugen arbejder jeg på en pizza/steak restaurant og så vikariere jeg en eller to gange om ugen i forskellige vuggestuer. Jeg bor sammen med en god efterskolekammerat og vi drikker en masse bajere. Jeg savner også det trygge liv på gym, men alligevel ikke. Det er så lækkert ikke at skulle lave afleveringer eller læse. Hvis I kommer til århus, så besøg mig - jeg har stadig 26144320.

Mange hilsner fra Mikkel.

Mikkel

Antal indlæg : 1
Registration date : 19/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Kate Tors Sep 20, 2007 10:16 pm

Jamen mon ikke man kunne fortælle lidt?
Jeg arbejder på Åparken Ældrecenter i Holsted sammen med et par stykker fra gymnasiet og arbejder næsten altid min. 40 timer om ugen, så jeg er ofte ret træt. Derudover tager jeg et halvårigt kemikursus på VUC i Kolding sammen med en masse andre unge mennesker Smile
Og ja, derudover laver jeg sgu ikke rigtigt det store. Jeg har søgt en organisation (for længe siden) om at komme med på det hold de sender afsted til Afrika januar 08, men det hører jeg først fra til november. Så lige nu prøver jeg at tjene en masse penge i tilfælde af at jeg nu skulle afsted.
Det er vist det jeg går og laver for tiden. hehe.
Håber i alle har det godt.
Kate
Kate

Antal indlæg : 3
Age : 36
Location : Holsted
Registration date : 05/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Hejsan

Indlæg  Jette Søn Sep 23, 2007 10:28 pm

Hejsan Hejsan!

Ja jeg er jo så heldig at tuller rundt på Steins og køre en masse NIR-prøver. Og hvis I ikke aner hvad det er så frygt ej, for det gør jeg heller ikke... Ikke altid lige nemt at være en sproglig student fanget mellem laboranter og kemikere. Men det er super søde mennesker, og vi har det pisse sjovt. Pengene skal foreløbigt bruges på en lille New York-tur med storesøsteren og ellers bare spares op til den skæbnesvangre dag, hvor jeg flyver fra reden til Århus og går igang med den store quest; at blive Esben 2.

Vi snakkes!
Jette

Jette

Antal indlæg : 1
Age : 35
Location : Maltbæk Mark
Registration date : 23/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Sjamme Man Sep 24, 2007 9:39 am

Tjuhop-Tjuhej ...
Jamen det er da herligt at høre fra jer folk!! Jeg selv er ved at være færdig med at arbejde for min far, og bruger denne tid mest på at vente/pakke tasker/tage afsked med DK, for jeg tager afsted til det varme Madrid om små tre dage (26/9). Jeg ved endnu ikke hvilken adresse jeg kommer til at bo på, men så snart jeg ved mere, poster jeg lige en besked med mere info. Mht. hvad jeg skal lave dernede, så har jeg indtil videre modtaget fire svar på de jobansøgninger som jeg har sendt afsted, og jeg skal til samtaler så snart jeg ankommer med flyet. Det bedste tilbud jeg har fået er et til en stilling på IBM, hvor jeg skal sørge for kontakten til de danske/hollandske kunder. Det giver gode penge, og det står fedt på et CV. - Ellers har jeg nogle bartenderjobs i baghånden, hvis ikke IBM flasker sig .. Jeg håber forresten at få besøg af nogle af jer folk. For mig (og alt mit bagage) skulle jeg ikke betale mere end 349 kr, så kig forbi www.ryanair.com (--> De flyver direkte fra Billund til Madrid), og få jer en billig ferie i Spanien!!

- Sjamme ...
Sjamme
Sjamme

Antal indlæg : 2
Age : 36
Location : Hyldelund (city of dreams)
Registration date : 07/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Hallie87 Fre Sep 28, 2007 2:19 pm

Hej folkens..

Gør det lige kort det her.. Very Happy
Abejdede i Super Spar i Brejning.. Sad
Skal arbejde i New Yorker i Vejle nu her.. Surprised
Læse til sygeplejerske til februar.. Twisted Evil

Ellers ikk det store.. silent
Håber i andre hygger jer og nyder at vi blev færdig med gym..
Savner jer nu meget..
Hallie87
Hallie87

Antal indlæg : 1
Age : 36
Registration date : 28/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  KristinaKH Ons Okt 10, 2007 5:15 pm

Hej hej Very Happy

Hyggeligt at høre hvad i forskellige laver - det lyder alt sammen meget spændende med rejseplaner osv..Smile

Ja, jeg regner jo bare med at fortsætte i den selv samme branche, som jeg startede i..og ligesom bare arbejde mig op.. FH Kød, Bække Bageri, Monarch A/S.. He.. Ej.. Lige nu arbejder jeg som kogekone - eller noget lignende - på motorvejsrestauranten Monarch v. Kolding Very Happy .. Har indtil videre kun deltid, men vil meget gerne have flere timer, så jeg kan tjene en masse penge..

Det var egentlig meningen at jeg skulle rejse til Asien og evt. Australien sammen med min kusine Tina til Januar, men da ingen af os kan nå at spare de penge sammen der skal til, venter vi lige lidt endnu..
Udover at rejse, har jeg planer om noget design/kunsthøjskole til august næste år, men det ligger ikke helt fast endnu..

Ellers sker der faktisk ikke en skid her, så ser bare frem til julefrokosten Very Happy

Mange Hilsner fra Kris

KristinaKH

Antal indlæg : 1
Age : 35
Registration date : 13/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Kate Tors Nov 22, 2007 11:45 pm

YEAH!!!
Jeg har fået den dejligste nyhed. Jeg skal sørme til Afrika, mit liv største ønske bliver opfyldt! Jeg var til samtale i Århus igår og fik besked i dag, så det er skønt. Om lidt over to mdr. er jeg på vej til Nigeria hvor jeg skal leve i en hel anden tilværelse.
Det jeg primært skal arbejde med bliver forældreløse børn fra aldren 0-20 år. Der er mange forskellige opgaver man kan få dernede og jeg ved slet ikke hvad jeg skal endnu. Men jeg ved bare det bliver vildt fedt! Jeg glæder mig i hvert fald helt vildt meget. Very Happy
Håber I andre derude har det rigtigt godt. Om I så sidder i Spanien, Afrika eller lille Danmark Very Happy
Kate
Kate

Antal indlæg : 3
Age : 36
Location : Holsted
Registration date : 05/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty hjemmeside

Indlæg  Kate Tors Jan 10, 2008 4:23 pm

Hey folkens Smile

Hvis I skulle få lyst til at følge mig på min tur i Nigeria, kan I klikke jer ind på www.123hjemmeside.dk/KateiAfrika. Her vil der nok komme lidt billeder og beretninger.

Hyg jer Very Happy
Kate
Kate

Antal indlæg : 3
Age : 36
Location : Holsted
Registration date : 05/09/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad går I alle sammen og laver Empty Sv: Hvad går I alle sammen og laver

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum